نتانياهو بي‌سابقه‌ترين خسارت را به اسرائيل زد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 498
نویسنده : حسین

«خسارتي كه نتانياهو به اسرائيل زد، بسيار است. او اسرائيل را در دنيا به انزواي بي سابقه كشانده است.

به گزارش کیهان، اين مطلب را سردبير مجله آمريكايي نيويوركر به يك روزنامه سوئيسي گفته است. روزنامه نويه زوريخر سايتونگ در گزارشي تأكيد كرد: نخست وزير اسرائيل نيز هفته هاست هيچ فرصتي را از دست نمي دهد براي اينكه قضاوت خود را درباره روش برخورد با بلند پروازي هاي هسته اي ايران مطرح كند. اما در رسانه هاي اسرائيلي بلافاصله از حضيض و سقوط بي سابقه در مناسبات با آمريكا حرف به ميان آمد. همچنين اين نكته قابل تأمل در افواه منتشر شد كه نتانياهو از آمريكا مي خواهد براي ايران خط قرمز تعيين كند اما خود چراغ قرمزي را كه مخصوص وي است ناديده مي گيرد.

اين روزنامه با وجود اينكه تصريح كرد:«اسرائيل در حال تبليغات نفرت پراكنانه عليه ايران است»، افزود: ديويد رمنيك سردبير مجله آمريكايي نيويوركر يكي از زبان آورترين منتقدان نتانياهو، وضعيت را جدي مي بيند. به باور او خسارت به وجود آمده به دست نتانياهو بسيار است. رمنيك مي گويد نتانياهو، اسرائيل را در صحنه جهان به انزوايي بي سابقه كشانده است اما نه تنها به دليل جنگ طلبي هايش عليه ايران. اتحاد رئيس دولت با نيروهاي مرتجع در اسرائيل چشم انداز رسيدن به توافق با فلسطيني ها را به دور دست ها برده اگر كه حتي ناممكن نساخته باشد.

نويه زوريخر سايتونگ خاطرنشان كرد: معلوم نيست نتانياهو با تهديدها و خواسته هايش دنبال چيست. كم نيستند در اسرائيل شخصيت هاي مهمي كه با تأ كيد از حمله نظامي به ايران برحذر مي دارند. اينان استدلال مي كنند كه ظرفيت هسته اي ايران را نمي توان تنها با وسايل نظامي از بين برد، و در صورت حمله خطر آتش سوزي سراسري منطقه را تهديد مي كند و رهبري ايران قدرتمندتر مي شود.

اين روزنامه در پايان نوشت: نگراني نخست وزير اسرائيل دو علت عمده دارد. غير از خطر برنامه هسته اي ايران، منطقه در دو سال گذشته دچار تغيير اساسي در زمينه انقلاب ها و بهار عربي شده است.

کد خبر:138669 -


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: نتانیاهو , خرفت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: